Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 22:01:33 MET DST

> Za pomoca czego - jakiej waluty - zarejestrujesz owa domene? Wydaje mi
> sie, ze posluzysz sie w tym celu karta kredytowa i rejestracja on-line.
> Wiec?;) Dalej uzywasz tych samych form platnosci ;>
Ale waluta domenowa wprowadza platnosc pomiedzy dowolnymi osobami
fizycznymi na swiecie.

> Poza tym to jest naprawde debilny pomysl. Juz tak ogolnie. Co moge kupic
> za nqefrjkkal-k17b.com? Chcialbym ciasteczko.

I znow wyjasnienie.
Nazwe domeny taka rejestrujesz jaka wybierze sprzedawca uslugi.
Dokonujesz rezerwacji, oplacasz domene, a nastepnie cedujesz na
sprzedawe uslugi.
Czyli pomiedzy osobami fizycznymi platnosc jest dokonywana bezgotowkowa
w formie cesji praw do domeny.

Pomysl ten co nie wiecej ze nie jest debilny, a jest wrecz
genialny.
Nareszcie nie znajace sie osoby, mieszkajace w odleglych krajach, moga
rozliczyc bezgotowkowo platnosc, bez uzycia karty kredytowej
i bez jakiegokolwiek ryzyka.

Waluta domenowa ma wartosc wyceniana codziennie w licytacjach, zatem
biznes jest pewny i wiarygodny.

Jezeli jestes dobrym konsultantem, to dostajesz zaplate w naturze w
postaci domen i mozesz ich miec i kilkaset.
Czesc sprzedajesz na licytacji, na czesci stawiasz webringi,
czesc zatrzymujesz dla reklamy i uzyskania wysokiego ratingu w
wyszukiwarkach na podstawie popularity link.

Waluta internetowa eliminuje wszelka nieuczciwosc na swiecie,
gdyz registrar domen spelnia jednoczesnie funkcje banku emisyjnego
i depozytowego.
Co wiecej. Kazdy banknot domenowy otrzymuje sygnaturke registratora
ktora mozna odczytac w kazdej chwili na serwerze rejestratora.

Do transakcji nie jest takze potrzebny system klucza publicznego PGP.
Poniewaz infrastruktura rejestratorow domen dziala jednoczesnie jako
certifying authority, bank emitujacy banknoty domenowe.

Jezeli znajdziesz w tym systemie slabe punkty to daj mi znac.

Dariusz