Re: Wyszukiwanie

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 22:46:02 MET DST

}Leh{ wrote:

> ale uzywanym.

> Albo ja nie rozumiem co mowisz, albo ty nie rozumiesz co to jest.

Link popularity to popularnosc linku do okreslonej strony www na innych
stronach www.
Definicja wedlug Altavisty
http://doc.altavista.com/adv_search/ast_haw_popularity.html

Aby strona mogla byc popularna i inni mogli i chcieli wpisac link do tej
strony na swojej stronie www, to najpierw taka strona musi byc
ujawniona.
Poniewaz ujawniaja sie strony www przez wyszukiwanie, zatem strony z
pierwszych stron wynikow poszukiwania dostana link popularity extra
bobus, poniewaz kto je przeczytac i moze zdecyduje ze poda link do tej
strony na swojej stronie.

Jezeli algorytm wyszukiwarki nie znajdzie twojej strony w pierwszej
10tce, 100tce to strona nie bedzie rozpowszechniana przez wyszukiwarke,
a zatem nikt nie wpisze do niej linku na swojej stronie www, bo po
prostu nigdy jej nie znajdzie.
Wtedy link popularity factor zostanie w algorytmie wyszukiwarki
nisko oceniony i strona bedzie nadal niedostepna.

Altavista sugeruje web ringi, ale to juz jest bagno i parno.
I to mialem na mysli.

Dariusz