Re: nie ma to jak dobry provider :)

Autor: Sylwester S. Biernacki (obeer_at_astercity.net)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 10:00:41 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Maciuszko" <sal_at_irc.pl> napisał w wiadomości
> Ale to nie musisz w tym celu od razu pisac na polip.
może i tak, ale mam nadzieję, że to lepiej zadziała niż maile bezpośrednio
do PDi.

> No to coz - jak ktos pozmienia, to moze wtedy zauwaza.
może być za późno

>Napisac do Pawla.
>Wiesz jakiego.
Lipki ?

> ATSD, to za co placisz PDi ? :>
za konto pocztowe, jak odchodziłem z PDi to nie chcieli założyć aliasu, więc
żeby nie gubić poczty założyłem sobie skrzynkę ;)

>Nadal masz lacze tam u siebie na tym koncu swiata ? :)
no coś ty... przeprowadziłem się na drugi koniec świata ;>

ps. odpowiadaj na maile

Obeer