nie ma to jak dobry provider :)

Autor: Sylwester S. Biernacki (obeer_at_astercity.net)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 22:01:01 MET DST

Właśnie na bugtraqu przeczytałem post z wczoraj pt. ILMI community in
olicom/crosscomm routers
No i sobie myślę tak: kiedyś PDi miało w W-wie taki routerek postawiony i
troszkę się kisił

puściłem traceroute do www.waw.pdi.net

i snmpwalk dla ich brzegowego routerka działa.... ktoś chce poczytać co PDi
ma skonfigurowane ?
hmmmm.... to wystarczy community public

och.... Za co ja w takim razie płacę ??? Jak taki provider pozwala każdemu
ze świata przeglądać swoją konfigurację?
żenada

pozdrawiam,
Obeer