Brainbench test taken by Mr. Szymon Sokol score analysis bylo: Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 19:22:47 MET DST

> : Zatem drogi Szymonie.
> Dla kogo drogi, dla tego drogi.
Ja nie drogi, no to tani.

> : Proponuje abys sie poddal publicznemu egzaminowi na kompetencje.
> I kto niby ma mnie egzaminować?? :->
Wszyscy .

> : A wtedy ludzie z listy a moze i ja,
> : zadamy ci kilka pytan i ocenimy wartosc twej wiedzy.
> Nie tobie oceniać mojš wiedzę. Ocenili jš już bardziej kompetentni.
> Patrz http://www.brainbench.com/transcript.jsp?pid=190204
No to jedynie potwierdzimy kompetencje.
Nie uchylaj sie.

> : Najlepiej OpenPGP, mam nadzieje ze sie znasz.
> Trochę się znam - akurat tyle, żeby wygłaszać referaty na
> konferencjach dla takich expertów.
Chetnie wysluchamy.

> : Pytania pojda moze jeszcze dzisiaj.
> Jak dla ciebie, konsultacje po 200zł/h. Mam podać numer konta bankowego?
Ale jak nie odpowiedz to rozumiem, ze zwracasz 2 x 200 zl/h czyli 400
zl/h.

> chciałem się po prostu pochwalić, że test Brainbencha z "Internet
> Security" zdałem najlepiej z całej Polski, no i mnie pycha rozdyma
> (inna sprawa, że tylko 99 osób z Polski zdawało...)

Scored higher than 98% of all previous test takers.

Bylem zobaczylem.
I moze powiesz ze sie czepiam.
Ale skoro zdawajacych bylo 99 a uzyskales wynik najlepszy
to uzyskales wynik lepszy niz 98 pozostalych, czyli lepszy niz 98:99

98:99 to jednak nie jest 98% = 98:100
98:99 = 98*100/99*100 = 98:100 * 100:99 = 98% * (1 + 1:99)=
98% + 98/(100*99)

Moze i 98:9900 to niewiele, 0,09898(98) ale tez duzo, bo to prawie 1%
 Czyli uzyskales wyniku nie lepszy od 98% poprzednich zdajacych
ale lepszy od 99% poprzednich zdajacych.

Ulamki i procenty mialem w szkole podstawowej dosyc dawno, ale jeszcze
pamietam.

Jezeli sie myle to prosze mnie poprawic.

Ale wysylam kopie do Russa Cosentino i Mikea Rusiello, dyrektora i
prezesa zarzadu Benchmarkow do badania sprawnosci umyslu, zeby nie
tracic czasu.

Mysle ze mozna bylo napisac, ze uzyskales wynik lepszy niz 98
pozostalych egzaminowanych, bez procentow.
So
scored higher than 99% of all previous test takers.

Scored higher than 98 of all previous test takers.

Is this correct ?

kind regards,
Dariusz