Re: Wyszukiwanie

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 19:04:54 MET DST

Pierun wrote:
> Jak zrobic aby moja stronka pojawiala sie w wiekszosci wyszukiwarek
>(wpisujac oczywiscie slowo kluczowe)Wiem ze kazdy "portal" posiada swoj
>inedx ale czy udostepnia inneym serwisom? (podobnie jak DNS)

czy nie lepiej zrobić _interesujący_ i _wartościowy_ serwis, zamiast sztucznie
generować ruch? większość stron WWW to kompletne śmiecie (treść, bo o formie
(html...) nie ma co mówić), jeśli zrobisz coś ciekawego - na pewno zostaniesz
zauważony

--
You were told that the storm would just roll on by
That the thunder was made in your mind