Re: SMTP Onetu i TheBat!

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 17:00:12 MET DST

Nawiązując do postu z Fri, 23 Mar 2001 18:07:46 +0100 autorstwa Jaco (Jaco_at_alpha.SPAMPRECZnet.pl):
: Heh, problem rozwiązał się sam i nie miał nic wspólnego z programami
: pocztowymi. Miałem wpisany adres IP serwera SMTP a nie domenę a Onet
: zmienił IP serwera.

Czasem zachodzi potrzeba zmiany adresu IP któregoś z serwerów.
Dlatego lepiej jest stosować nazwy symboliczne, a nie bezpośrednio
adresy IP.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.