Baza danych na serv. internetowym

Autor: P. Chodyna (ankom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 16:48:20 MET DST

Chcę połączyć zagadnienia programowania baz danych (Delphi) z wiadomościami
jakimi dysponują ludzie na tej grupie.
Chodzi o obsługę bazy danych na serwerze, na którym mam konto www, ftp itp.
Czy jest możliwe, aby obsługiwać wrzuconą na niego bazę danych za pomoca
aplikacji wyk. w D4 St (mam komponenty z ZEUS-a - praca bez BDE oraz MODBC -
obsługa aliasów w D4 St. ) bez konieczności angażowania administratora (jego
aliasy, czy coś tam innego).
Próbowałem jakoś zarejestrować server (bazę) IB6, ale nic z tego nie wyszło
(user i pas. wpisuje się dla bazy, przy logowaniu na server muszą być moje
parametry ???). Czy server, z którym się łączę musi być "mój" (znane jakieś
inne parametry) ??? Czy to możliwe aby na takim poziomie to działało ? Może
być dowolna baza.
Długo i zamotanie ale może się coś wyklaruje. Z góry dzięki.
Przemek