Re: Przegladarki

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 19:30:28 MET

MarekLef wrote:

> Użytkownik "Pawel Florkiewicz" <fpawel_at_bitbank.pl> napisał w wiadomoœci

> Wystarczy zrobic dobra strone albo bardzo dobrš, moze przyznaja hita WP,
> moze opisza w gazecie jakiej..
Sprawa jest banalniejsza.
Trzeba sprawdzic wyszukiwarke czy nie cheatuje ze stronami za kase.
Bo ma podpieta liste krajowa, to nigdy nie bedziesz na poczatku, gdy nie
zaplacisz.

A gdy zauwazysz ze dzialaja w miare uczciwie to moge ci przygotowac
strone, ktora sie bedzie wyswietlala na poczatku.

Ale pewnie tobie chodzi o strone www otwierana na poczatku w
przegladarce a nie wyszukiwarce.
Zobacz jaki jest adres standardowej/ czyli nazwa pliku html i podmien na
inny.