PGP - koniec gledzenia amatorow i kropka.

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 18:04:15 MET

Proponuje zakonczenie bredzenia i gledzenia na temat PGP i tego co kto
powiedzial i ma na mysli.

Powiedzialem, ze jak ktos ma sensowne zapytanie to przesle do
dyrektora Votruby z Icz i Zimmermanna.
To jest sensowny czlowiek i odpowie na poziomie.

A tak produkuje sie watek na kilometry, co powiedzialo radio, a co
telewizja, a co w parlce piszczy, a co na to Microsoft , Onet i inni.

Jest 2 ludzi ktorzy sie teraz znaja w temacie.
Zimmermann, ktory musi bronic PGP
i ten ze spolki corki Icz, ktory twierdzi ze cos potrafi zrobic z tym
PGP, czego inni nie potrafili.

Zatem niech Icz odpowie na pytania i pokaze co potrafi, wtedy pojdziemy
krok dalej.
A tak to dziennikarze cos mowia, pisza,
a ma pisac Zimmermann i Icz
Zimmermann bronic sie a Icz atakowac.

A kto wygra zobaczymy.

Jak na razie informacja z Icz podwaza sens uchwalania ustawy o podpisie
cyfrowym.

Co mnie ochodzi co mowi pracownik M$, trzeba sluchac komentarza Billa
a nie jego pracownikow.