SMTP Onetu i TheBat!

Autor: Jaco (Jaco_at_alpha.SPAMPRECZnet.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 14:39:57 MET

Witam.

Może to NTG ale nie za bardzo wiem gdzie z tym pójść. Od kilku dni mam
problemy z wysyłaniem mejli z onetu. Używam programu pocztowego TheBat! Co
dziwne, z Outlooka chodzi ok. Nie wiem jak to możliwe, przecież protokół
SMTP jest jeden dla wszystkich ale niestety otrzymuję komunikaty "serwer nie
jest gotowy". Czy ktoś z użytkowników TheBat również ma podobne problemy?
Pisałem do helpdesku Onetu ale nic mądrego mi nie napisali i myśle sobie, że
chyba lepiej zmienić konto niż program pocztowy, z którego do tej pory byłem
bardzo zadowolony.

Pozdrawiam

Jaco