Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 19:40:40 MET

Lukasz Trabinski <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> wrote:
> [...]
> A tak swoją drogą, to ciekawe kto wpadł na pomysł na zapraszanie
> kogoś akurat z Microsoftu? Co ma Microsoftu wspólnego z
> bezpieczeństwem, poufnością przesyłanych danych, a tym bardziej z
> PGP?

To jeszcze rozumiem.. dziennikarz usłyszał o dziurze w programie, więc
zaprosił przedstawiciela najbardziej znanej firmy..

> Ceniłem sobie zawsze Radiową Trójkę, ale zapraszanie ekspertów z
> Microsoftu mogliby sobie darować, mogliby równie dobrze do takiego
> rozmowy zaprosić kogoś np. z fabryki mączki rybnej...

Ja to wiem i Ty to wiesz - ale dziennikarz od porannych wiadomości nie
musi.. chodzi o to, że Microsoft powinien na takie okazje mieć ludzi,
którzy takich bzdur gadać nie będą.. chociaż - ZU(TM) pewnie taka
wyrocznia przekonuje. :(

> Chyba, że to miał być element humorystyczny z optymizmem - tak na
> początek dnia... :)

Tak wyszło - jak jechałem do pracy to się w metrze na mnie dziwnie
patrzyli.. stoję i co chwila niemal padam ze śmiechu. ;->

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Nie mam nic przeciwko unixowi jako takiemu, ale w sensie użytkowym to