Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_bofh.org.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 11:28:39 MET

fidor_at_ahoj.pl (Adam Kułagowski) writes:

> Cos wiecej ? Bo tworzony jest palm oparty na linuxie (www.agendacomputing.com)
> i takowy feature bylby calkiem przyjemny.

To nie jest kwestia palma tylko rozwiazania wspolpracy
token-komputer. Wszystko jedno co na PDA chodzi, zalozenie jest takei
ze palm jest bezpieczny bo sie z nim nawet kapiesz a klucz nie lezy
sobie na maszynie w pracy czy gdzie tylko w tym palmie w kieszeni.

A realizacja jest skomplikowana i podobnie jak przy uzywaniu kart
kryptograficznych (i smartcardow i akceleratorow) jest bylaby bardzo
slabo przenaszalna.

Alex

--
C _-=-_ H| Janusz A. Urbanowicz | ALEX3-RIPE | SF-F Framling |         |   *