Re: SDI

Autor: Piotr Pawlow (pp_at_siedziba.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 00:40:03 MET

"michal" <michalnawrocki_at_poczta.onet.pl> napisał:
> Ja mam pytanko niedawno założyłem sobie SDI za jedyne XXXzł

U was jeszcze zakładają? Jak ostatnio chciałem założyć SDI
(Warszawa-Centrum) to mi powiedziano, że okres pilotowy już się
skończył i że już więcej nie zakładają, i że najwyżej mogę się zgłosić
na zapisy na neosyfa :-(((
Neostrada to mnie nie urządza, co z tego że do abonenta jest 256 czy
512 kbps czy jeszcze więcej jak od abonenta jest marne 64kbps...
Szczerze mówiąc wolałbym odwrotnie :-)

BTW: Kto wie kiedy TPSA zamierza wprowadzić te SDSL i ile to ma
kosztować?

--
Pozdrawiam,
 Piotr Pawłow