Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 22:14:46 MET

> Czescy kryptologowie z firmy Decros ogłosili dzisiaj odkrycie
           moze kryptolodzy jako onkolodzy a nie onkologowie ?
w koncu cryptology to z angielska jak i oncology

 poważnego
> błędu w PGP, umożliwiającego odzyskanie prywatnego klucza użytkownika
> programu [...]
>
> http://ipsec.pl/article/?nid=313
a ja mysle ze to lipa i reklama zwiazana z Cebitem,
zeby capnac nowych klientow.
Bo kto by szukal jakiej malenkiej czeskiej firmy.
A tak sie okaze, ze zamiast przecinka jest w kodzie kropka i
stad ta dziura ;)

I jaka reklama za frico na swiecie, warta hohohohooooooooooooooo