Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Zbigniew Cofała (cofala_at_firma.hoga.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 19:16:13 MET

Wojciech Skrzypinski wrote:

> To mi zakrawa na bzdure...
> A ich komentarz na idiotyzm:
>
> "Jeœli program opracowany przez dwójkę czeskich ekspertów wpadłby w
> ręce piratów, mogliby oni skutecznie zaatakować jakikolwiek na œwiecie
> bank i jego klientów."

To oczywiście bzdura, dlatego te komentarze wyciąłem, co nie zmienia faktu
że 'coś' się udało Czechom złamać.

> Kazdy zdaje sobie chyba sprawe z tego, co oznaczaloby zlamanie kluczy
> asymetrycznych. Ale notka nie podaje jaki i jak dlugi klucz zalamano

Podano że złamano PGP:
-cyt-
przeszłością stanie się jednak najczęściej używany
podpis tzw. PGP
-/cyt-
który jak wiadomo bazuje na kluczach asymetrycznych.

--
-=< all the best! >=-
cofala_at_firma.hoga.pl