porównanie dostępu prez TVK TOYA a SDI

Autor: kpiotr_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Mar 2001 - 01:49:50 MET

Jeżeli macie swoje opinie na temat tych dwóch rodzajów stałych podłączeń do
internetu to prześlijcie mi je gdyż w najbliższym czasie z którejś z tych dwóch
opcji chciałbym skorzystać, przy czym zależałoby mi na IP, które z tepsy jest
przyznawane automatycznie a w TVK TOYA nie. Będę wdzięczny za wasze opinie i
uwagi. Jeśli temat ten był już wałkowany to sorrrry ale dopiero teraz jestem
nim bardzo zainteresowany. Z góry dzięki.

PIT_R