Re: Websajt Smieszny Festiwal

Autor: Roman Bryś (roman_at_euromoney.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 22:14:20 MET

Użytkownik "Szymon Nitka" <sz.nitka_at_OUT.kocham.gdansk.pl> napisał w
wiadomości news:chomik.990im5.a3.1_at_szymon.org...
> I marudząc dalej - rewelka pełna przy głosowaniu. Najpierw - w ogóle
> nie podejrzewając - zagłosowałem sześć razy na te same dwa sajty
zmieniając
> adresy. Potem... kolejne pięć już nawet nie zmieniająć adresu, a potem
> wpisująć brednie jak np. user_at_host.domena. Wszystko było przyjęte.
>
> A pod spodem - "Głosowanie weryfikowane przez KPMG". Rotfl. To ja już
> widzę jak oni statystyki Wirtualnej Polski uwierzytelniają... :D

Eeee tam - zawsze moga weryfikowac po zebraniu wszystkich glosow :-) Taka
weryfikacja daje nawet wiekszy procent wykluczenia falszywych glosow. Swoja
droga ciekaw jestem jak oni to weryfikuja.

Roman