Rownia pochyla - dokad chcialbys dzisiaj pojsc

Autor: Piotr Gogolin (piotr_at_hcm.com.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 21:23:37 MET

Witam,
postanowiłem napisać.
Właśnie zobaczyłem zapis video programu zwanego tenbit - przypadkiem
żona chciała zobaczyć co puszczają w nocnym bigbrotherze, a tenbit
zarejestrował się również.

Przeczytałem tu o konkursie w tymże programie, a że wcześniej nie miałem
przyjemności oglądania tego spektaklu na żywo postanowiłem na spokojnie
poświęcić mu 3 kwadranse.

Jakże się ubawiłem, gdy panna (?) w ślicznych blond włosach nie mogła
uwierzyć że nikt nie udzielił odpowiedzi na te banalne pytania. No cóż.
Ale nie wszyscy dostrzegli jej przerażenie w oczach:
- Boże nikt nas nie odląda! Co Walter powie?! Lecimy!!

A tu się okazuje "disk is full". Poczta nie przyszła. Nie wpadliśmy na
to. No i ci ludzie z tymi twarzami ekspertów, że bb w nocy nie
wyłączyliśmy tylko awaria była i że to *nie nasza* wina. A czyja?

Do czego zmierzam.

Ano kojarzy mi się ten program z nowymi ofiarami boomu na internet,
którzy wtajemniczani w tajniki sieci są przez samozwańczych guru spod
znaku myszki, mirca, outluka, eksplorera; którzy z kolei bez mrugnięcia
okiem twierdzą że to jest właśnie internet i że to są właśnie newsy...

A ci z kolei jak już sąsiad kupi modem instalują mu "internet"
I za niedługo będą się na mój widok pukać w czoło, a może mnie zamnką w
gumowym pokoju.

Dlatego właśnie w żadnym programie na świecie nie zobaczę pięciu
otwartych xtermów gdzie na jednym lecą poscorowane newsy slrn-a, na
drugim BitchX, na trzecim mutt i poczta, dalej logi z aktualnymi
połączeniami...

... no chyba że będzie więcej konkursów w tenbicie...
i ktoś wyciągnie wnioski, że nie samymi prezentami człowiek żyje.
... to tyle.

przepraszam, ale musiałemDISK IS FULL

--
Piotr Gogolin | Huta Cynku "Miasteczko Śląskie", tel. (032) 2888444 w. 217