Re: cos sie zepsulo?

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 18:11:58 MET

Radosław Popławski zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

>Ale nie ma łącza do Polpaku. Więc to bardzo słaby provider :).

Uhm za to ma lacze do teleglobe NY, Frankfurt, Resteny (wezel TEN-155 na luksemburg) i LIX
(Luxembourg Internet eXchange) a polpak ma tylko do teleglobe.
Wniosek: polpak to bardzo slaby provider ;p

--
 [marek.pierog]   mailto:usenet_at_marcoos.net
 http://irc.iq.pl http://providers.pl