WebServer i domeny? JAK?

Autor: bialyx_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 15 Mar 2001 - 20:00:29 MET

Witam Szanownych Grupowiczów!

Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale zdecydowałem sie własnie tu napisac.
Otoz, mam taki problem, chcialbym wykupic domene internetowa, ale nie moge tego
zrobic bo nie wiem jak??!!! Co trzeba wpisac w polach Primary DNS i Secondary
DNS? Mam stale lacze (SDI) ze stalym numerem IP oraz z jakas domena(?)
pcXXX.torun.sdi.tpnet.pl . Wiem, co to DNS (Domain Name Server) ale nie wiem
jak wypelnic ten zakichany formularz. Na swoim kompie ma zainstalowany Ms
Personal WebServer. Bardzo prosze o pomoc. Z gory wszystkim dziekuje.

Pozdrawiam
Adam