Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 08:41:06 MET

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_hoth.jmg.com.pl>

> Nie, NASK nie moze od tak po prostu wyrejestrowac (czy
> tez nie przedluzac) utrzymywania danej domeny.

Na czym opierasz swoje przekonanie, ze NASK musi przedluzac corocznie
waznosc rejestracji? - pomijam oczywiscie fakt oplacenia juz
wystawionej faktury.
Na razie NASK jest "niby panstwowy" i jest w miare bezpiecznie, ale po
prywatyzacji nowym wlascicielom (przeciez nie wiadomo kto to bedzie)
moga rozne pomysly wpasc do glowy, prawda?
Cos mi swita, ze w jakims panstwie uniewazniono wszystkie delegacje w
domenie narodowej lub przynajmniej na powaznie chciano to zrobic, ale
nie pamietam szczegolow i nie chce wprowadzac w blad, natomiast jestem
sobie w stanie taka sytuacje wyobrazic - kilka lat temu pomysl
uniewaznienia wszsytkich domen zarejestrowanych bezposrednio w pl mial
bardzo duzo zwolennikow na tej grupie (celem mialo byc
"uporzadkowanie").

> Ale... na czyj wniosek NASK moze wyrejestrowac dana domene?
> - sadu?

W tej chwili sad, kontakt administracyjny oraz niezaplacenie faktury -
innych przyczyn nie znam.

---
Marek Baczek      http://www.qdnet.pl/