Re: Netscape 6 i cache

Autor: Mirosław M. Czajka (mirek_at_cisn.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 00:25:20 MET

"Gwidon S. Naskrent" <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> wrote in message

> Przytoczyć argumenty że jest to istotny problem polskiego Internetu, wtedy
> może ktoś się tym zajmie...
Czy jest to lista zajmujaca sie istotnymi problemami polskiego internetu?
Nie sadze... Wystarczy przyjrzec sie zawartosci.
Zwazywszy na fakty, ze:
1. sprawa nie byla tu poruszana,
2. dyskusje na podobne do niniejszego (jesli chodzi o charakter i
"wspolczynnik istotnosci" dla polskiego internetu) tematy sie tu
bezzakloceniowo tocza,
postanowilem zapytac Szanownych Kolegow czy zetkneli sie ze wspomniana
kwestia.
Jesli Ktos nie wie, lub uwaza, ze temat go nie interesuje nie musi od razu
informowac o tym calego forum... przypomina to zachowanie
atm-arp-server'a... i nasladowania tego ludziom raczej nie poleca sie...
Jesli Ktos sadzi, ze cache Netscape'a jest zbyt plytkim tematem na te liste
niech zaproponuje jej moderowanie (przez istotne dla polskiego internetu
cialo) lub ograniczy dostepnosc do swojego IP... wtedy dozna ekstremalnej
satysfakcji...
Pozdrawiam i w dalszym ciagu mam nadzieje, ze jesli Ktos z Kolegow zna
odpowiedz na postawiona kwestie to odpowie - tu, badz na mail prywatny...
Kto nie wie i czuje sie przez to dotkniety bzdurnoscia tematu niech wysle
swoje obiekcje na /dev/drzewo....