Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_bos.bindview.com)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 00:22:17 MET

On Tue, 13 Mar 2001, Dariusz wrote:

> Zapisane na kartce papieru beda tymi samymi informacjami, nie beda,
> beda jedynie uproszczonym opisem, a nie pierwotna informacja

Jak je sobie uproscisz to beda uproszczone. Nie mowie o stratnym
odwzorowaniu informacji. To tak jakbys twierdzil, ze program na plytce
jest jej integralna i nierozlaczna czescia bo jak sobie naszkicuje plytke
w notesie to nie bedzie tam wszystkich informacji.

> To nie mialo cie obrazic. Jedynie zauwazylem ze tak myslisz jak sie
> nauczyles myslec z ksiazki.

Myslec, mam nadzieje, nauczylem sie troszke wczesniej ;)

> Gdybys czytal inne ksiazki, przebywal w innym srodowisku, bez
> programow, komputerow, to twoje myslenie byloby istotnie odmienne.

"myslacy inaczej"?;)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] | [security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=