Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 22:48:50 MET

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Kupowales cos kiedys przez Internet? Karta???
a wiesz co to zelazko ?

Kolejny przyklad to tabliczka znamionowa w samochodzie.
Sam nosnik bez wartosci, sam numer bez wartosci.
Integralna calosc to nosnik z wytloczonym numerem i innymi danymi.

Ja nie mowie ze nie widze trendu, ale jak sie M$ uprze i to mu sie
oplaci, to zacznie sprzedawac programy na cartridgach, jak te gry na
gieldach i ten trend ciagle jest widoczny.

Ale wracajac do tematu.
Genotyp, zapis sekwencji genow, komorka, organizm , istota zywa.
To jest najdoskonalszy przyklad integracji nosnika chromosomow, DNA,
genow a jednoczesnie zapisanej informacji.

Doskonaly przyklad na ufizycznienie programu.
Dariusz