Re: jeszcze o BB

Autor: Wojtek (admin_at_prv.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 19:14:15 MET

> No ale przeciez dokladnie tak zrobiles jak zadzwonila ta pani z TVN-u.
> Zrobiles tak a tak, bo ona tak chciala...

Sorry, ale Twoje komentarze sa tak denne ze nie bardzo chce mi sie z tym
polemizowac. Jesli nie rozumiesz, ze uznalem ich racje (slusznie czy nie) a
nie podjalem decyzje bo to wielka firma i bogata to jest to Twoj problem.
Rozumiem, ze Ciebie to wkurza i wychodzisz z zalozenia, ze jak ktos duzy to
nie ma racji, ale nie zamierzam leczyc Twoich kompleksow.

Czy mozemy skonczyc ta dyskusje w ktorej wtykacie nosy w nie swoje sprawy ?
Zrozumialem swoj blad, przyznalem sie i naprawilem, ale sluchac debilnych
komentarzy juz mi sie nie chce.

W.