Re: Czy te adresy sa obrazliwe http://www.dupa.com/ i inn

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 18:27:52 MET

> Zakazane? Pierwsze slysze. Przez kogo?
> A poza tym, nawet gdyby te slowa byly faktycznie zakazane, to, jak sam
> zauwazyles, zakazane sa *w Polsce*. A gdzie rejestruje sie domeny *.com ???

 Chyba nieistotne jest gdzie sie zarejestruje, ale gdzie jest siedziba
wystepujacego z wnioskiem rejestracyjnym, a poza tym wazniejszy jest
adres IP kompa, gdyz wedlug tych 2 kryteriow okreslamy wlasciwosc
legislacji.
Ale przyklad usuwania z Yahoo Francja adresow www do miejsc licytacji
pamiatek nazistowskich wskazuje na transgraniczna wlasciwosc prawa
lokalnego.

> Roznica polega na odpowiedzi na pytanie, ktore juz napisalem powyzej, a teraz
> jeszcze raz powtorze: gdzie rejestruje sie domeny *.com ???

A ja zapytam, skad sie rejestruje domeny *.com ?
i odpowiem
rejestruje sie z kazdego miejsca na swiecie i mozna zwiazac nazwe domeny
*.com z wybranym IP dowolnego miejsca na swiecie.

Dariusz