Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 02:12:49 MET

On 9 Mar 2001 19:24:19 GMT, Krzysztof Oledzki <ole_at_hoth.jmg.com.pl>
wrote:

>Ty maly, nedzny polaczku...

Witaj ropuchowate cóś...

>Powiedz.. koledzy w szkole Cie bili
>czy dopiero teraz stales sie takim ograniczonym egoista?

Byłeś już z tym u lekarza?

>Wlasnie przez takich jak Polacy na calym swiecie sa uwazani za zlodzieji
>pijakow i tania sile robocza...

Nie, nie byłeś. A szkoda.

>No pewnie.. A zapewne pod adresem "prezydent.pl" z checia
>zobaczylbys reklame zakladow miesnych?

A nie ma tam? Widziałem tam zdjęcia człowieka wyglądającego jak żywa
reklama dobrego jedzenia :-)

>Niestety nie uda Ci sie..

Tak, tak... Tak, tak... Tak, tak... Tak, tak...

>Tak jakos wyszlo ze powstal tam serwis ktory powinien znalezc
>sie pod tym adresem....

Kurcze, popatrz. Kto by się spodziewał.

--
 Tristan hrabia Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
 b7.pl -- Twój Internet (http://www.b7.pl/)