Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 11:51:14 MET

Krzysztof Czuma napisał:
[...]
: > jesli tak, to jest to dzialanie nieetyczne (moim zdaniem)
: > cala reszta dyskusji ma male znaczenie
: > robert zniesmaczony
: > <robmar_at_robmar.net> http://www.robmar.net/ http://wap.robmar.net/
:
: Niczego nieetycznego nie robilismy i nie robimy. Z cala pewnoscia.
:
: BTW, nie sadzi Pan, ze wystawianie prywatnych stron na serwerze oplaconym
: przez podatnika jest nieetyczne?

robamr został posłem, czy ja jestem głupi i nie rozumiem ?

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Hey you, Out there in the cold,