W sprawie prywatnego wykorzystywania mienia panstwowego przez Roberta

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 19:00:32 MET

Dzien dobry,

On 9 Mar 2001, Robert Maron wrote:

> : Niczego nieetycznego nie robilismy i nie robimy. Z cala pewnoscia.
> tak? a wyglada z tego co piszesz, ze robicie;

Wyglad literek - jaki jest - kazdy widzi. Tak, ze dziwie sie, ze kazdy z
nas widzi cos innego.

> moze uzywasz jakiejs nietypowej etyki, powiedzmy, nierelatywistycznej?
>
> : BTW, nie sadzi Pan, ze wystawianie prywatnych stron na serwerze oplaconym
> : przez podatnika jest nieetyczne?
>
> nie wiem, nie o tym jest ten watek (zerknij na temat postu, ktory wyslales)

Poprawilem. Czy teraz moge liczyc na odpowiedz? Bo moim zdaniem
wykorzystywanie mienia panstwowego do celow prywatnych jest nie tylko
nieetyczne ale takze sprzeczne z prawem.

Oczywiscie nie planuje jakiejs walki o sprawiedliwosc (proces z p.Nideckim
na razie zaspokaja moje potrzeby w tym zakresie) ale czy nie odczuwa Pan
zniesmaczenia na widok tego rozdrapywania majatku publicznego? Ja
odczuwam. Szczegolnie przy placeniu podatkow.

Krzysztof Czuma

PS. Przy okazji - prosze o litosc wszystkich chetnych do dyskusji ze mna.
Mam kupe pilnej roboty - wiec nie jestem w stanie generowac takiej
korespondencji jak np. p.Nidecki.