Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 18:31:03 MET

On Fri, Mar 09, 2001 at 06:20:49PM +0100, Krzysztof Czuma wrote:

> Dzien dobry,

> Niczego nieetycznego nie robilismy i nie robimy. Z cala pewnoscia.

Czyli fakt ze ktos do Pana przychodzi i prosi o zarejestrowanie domeny dla
siebie (w domysle, bo przeciez nie interesuje go zeby Pan mial fajna
domene), Pan ja rejestruje na siebie i stwarza potem JAKIEKOLWIEK klopoty
przy przekazaniu domeny osobie ktora o nia wystepowala? Naprawde?

Wiec wyobrazmy sobie taka sytuacje. Ide do posrednika i mowie ze chce kupic
mieszkanie w Czeskich Budziejowicach. On mi mowi ze tyle to kosztuje i ze
bedzie posredniczyl w zakupie. Ja mu place, po czym sie okazuje ze to on
jest wlascicielem mojego mieszkania, a nie ja.

To o tyle jest nie najlepszy przyklad, ze ja place tamtej osobie, a nie
posrednikowi, ale pewnie sa takie sytuacje ze robi sie to posrednio.

Czy taka sytuacja tez w/g Pana jest calkowicie legalne i zgodna z prawem?

> BTW, nie sadzi Pan, ze wystawianie prywatnych stron na serwerze oplaconym
> przez podatnika jest nieetyczne?

To jest, tzw. odbijanie pileczki.

Zeby pocieszyc powiem ze jest to rownie klopotliwe moralnie jak
rejestrowanie domen klienta na siebie ;-)

> Krzysztof Czuma

--w

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip