Re: Spoleczenstwo informacyjne - interpelacja poselska

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 15:28:25 MET

<patrimonium_at_interia.plNOSPAM> wrote in news:3aa7c28d_at_news.vogel.pl...
> Witam,
> Parę dni temu otrzymalem list:
> "Od kilku tygodni przymierzam sie do interpelacji w sprawie,o ktorej mowa.
> Jestem przekonany, ze trzeba walczyć z monopolistami. Prosze o pomoc w

... nie tylko walczyć z monopolistami, ale i z głupimi ustawmi. Polecam
lekturę ostatniego felietonu Andrzeja Horodeńskiego w Rzepie: projekt ustawy
o podpisie elektronicznym dający "z urzędu" dostęp "organom" do kluczy
prywatnych; projekt rozporządzenia w sprawie "powszechnej prewencyjnej
inwigilacji" na koszt operatorów, przestarzała ustawa o ochronie danych
osobowych itd itp.

Pozdrawiam

B.