Re: komercyjne konto e-mail

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 23:56:58 MET

On 08 Mar 2001, Wojciech Skrzypinski <skrzyp_at_hot.pl> wrote in message
<905E7F6F16L75H0090HK_at_213.173.201.162>:

> Goraco polecam www.home.pl.
> Uzywam od dawna. Standardowe konto (takie za 60 PLN/rok) ma 50 MB i jest
> bezawaryjne. Sa szybko podlaczeni do Polski i zagranicy.

Wszystko prawda, też używam. Ale to niżej...

> Do tego uzytkownik na serwerze news.home.pl

...to są wolne żarty. Korzystałem może niecały miesiąc i niezłego durnia
z siebie zrobiłem. Przede wszystkim kilkadziesiąt moich postów przepadło
bez wieści. Poza tym np. próba wzięcia udziału w dyskusji na *.nowe-programy
z tematem coś w stylu "Najlepszy freeware minionego roku" kończyła się
komunikatem od serwera, że w moim poście znajduje się słowo "free", więc
jestem spamer i mogę się wypchać. Poza tym serwer ciągle wypluwał z siebie
jakieś dziwaczne komunikaty, które owszem może są interesujące, ale dla
admina, czy innego serwera, czy nie wiem kogo; ale nie rozumiem w jakim celu
je wpychać zwykłemu userowi, który tylko łączy się swoim czytnikiem i chce
zassać kilka postów. Zresztą tylko mi się zdawało, że słałem przez ten serwer.
W rzeczywistości jeżeli już jakiś mój post poszedł w świat to tak naprawdę
słany był przez inny serwer. Zresztą tak można długo marudzić...
Wymyślanie adresów w stylu: news_at_home.net.pl, usenet_at_home.net.pl itp. to
porażka... :-/
Jednym słowem dziwna sprawa: _niezawodne_ konto pocztowe i taki śmieszny
serwer news. :-O Wół i kareta...

Dla jasności: Ta opłata ponad 60 zł za rok dotyczy tylko e-mail. Newsy to
w zasadzie taki bonus, więc... olać to... :-/

> P.S. Jak bedziesz zakladal.... podaj e-mail kogos majacego tam skrzynke
> jako adres osoby polcecajacej - osoba ta dostanie 3 m-ce abonamentu
> a free...

Ha! No to może niech moje poda. ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas_at_post.pl         Czy nigdy nie czułeś, że z Usenetem jest coś nie tak?