PCMka...

Autor: Leszek Karlik (leslie_at_ideefixe.nom.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 23:26:39 MET

... no wlasnie, TPSA podstepnie zakladajac mi linie zalozyla mi na
nia PCM, wiec mam rowno 16.9 kbps. Po bezskutecznych probach dodzwonienia
sie do BOKu (albo zajete, albo 'Biuro Obslugi Klienta, prosze czekac')
pojechalem tam, a panienka z okienka powiedziala mi, ze nie moga mi zdjac
tejze PCMki bo nie ma mozliwosci technicznych, a w ogole to mam napisac
pismo.

Czy sa jakies, k***, podstawy prawne zeby ich poszczuc? Umowa ktora z
nimi podpisalem w koncu mowi o dostepie do uslug ktore sa wyszczegolnione
w cenniku, a polaczenia z sieciami teleinformatycznymi w tym cenniku sa,
a i owszem. Innymi slowy, udostepnili mi usluge ktora jest, hmmm, niepelna?

Leslie poirytowany

--
Leszek 'Leslie' Karlik; YASL(TM); SNAFU TANJ TANSTAAFL; KDSM FM;    /^\    lk
  Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria?   / (*) \