Re: Czy wolno otworzyc taki zalacznik nazwa.txt.pif ? - czy moze to byc wi rus/trojan >?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 16:39:45 MET

Mateusz(Amkacz) wrote:

> 100% vir
> ktory sie sam rozsyla, wiec firma ta moze nawet o tym nie wiedziec ze ma
> vira

co ciekawe,
to otrzymalem to z firmy Euro Telecom Pages , Barcelona, Hiszpania
tej firmy, ktory z adresem e-mail wtt_at_arrakis.es

rozsylala pseudo-faktury/rachunki/zamowienia/umowy

rzekomo dokonanego wpisu rejestrowego do ksiazki teleadresowej
w cenie 1.444 zl.

adres http://www.world-telecom-pages.de/

Odpowiedzieli mi ze baze danych teleadresowych dostali od wlasciwych
wladz !!!!! (rozumiem ze w Polsce)

Nie wiem ile tego spamu rozeslali,
ale 1.444 zl za wpis na strone www i wpis na CD
to jest kupa kasy,
szczegolnie gdy wpis po polsku na CD w Hiszpanii, w ktorej co 2 osoba
zna polski i zamierza inwestowac w Polsce.

Jezeli to jest wirus to kolejny z internetowych
a widac ze wykorzystuje rozszerzenie
name.txt.pif

Nie chce mi sie tego otwierac, ale jak kogos ciekawi badanie wirusow
internetowych to moge przeslac.

Dariusz