NASK i AI

Autor: Mr.FX (mrfx_at_clan.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 15:27:26 MET

Trzy dni (sic!) zajęło NASKowemu robotowi
wykrycie błędu we wniosku, który polega na:

>Na wniosku brakuje polskiej czcionki. Ten
>wniosek nie moze byc pozytywnie rozpatrzony.
>Mozna ten bledny wniosek wczesniej usunac.
>Na stronie www.dns.pl znajduje sie opcja
>"usuwaniecia wnioskow z kolejki". Prosze
>zapoznac sie z instrukcja i usunac wniosek.

O co chodzi robotowi nie qmam, bo we wniosku
jest polska czcionka (tak mi się wydaje, bo
nie jestem pewny co autor miał na myśli ;))).
Jako że w mailu nie ma podanego adresu pod
którym mógłbym się zapytać "ale o co chodzi?"
a z robotami za bardzo nie chce mi się gadać,
może ktoś z czytających te grupę pracowników
NASKu mnie, głupiutkiego osiołka, oświeci?

ps1. Ahh, ta AI - daleko jej jeszcze do I ;>
ps2. Druga linijka cytatu od końca - nie mam
ochoty usuwaniać wniosku ;P

--
Mr.FX [ myryfykysy ]