Re: to jest niemozliwe

Autor: doktorek (kubek_at_mediclub.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 10:53:06 MET

Dobra koniec dyskusji opis - "problemy internetu polskiegio i swiatowego" a
skoro tak, to mialem nadzieje, ze skoro potraficie sobie poradzic z
problemami samego internetu to mozecie mi tez pomoc jak sie do tego
internetu podlaczyc. Teraz wiem, ze to zadna filozofia i , ze nie bylo
zadnych specjalnych "knifow" aby to zrobic.
Ale wczesniej tego nie wiedzialem i szukalem pomocy gdzie sie dalo.
zamiast pisac wylewna i kuluralna odpowiedz NTG mozna bylo napisac cokolwiek
aby mi pomoc i dopisac, ze to nie ta grupa i tu sie zbyt wiele nie dowiem.

Sam przyznasz , ze nie pisalem postow "gdzie kupic kurczaki bez dioksyn"
tylko mialo to cos wspolnego z internetem.

Ludzie, troche rzyczliwosci dla innych.

Acha, dziekuje Przemku za przekierownie posta.