Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 16:10:53 MET

Witold Mikiciuk <witek_at_nask.pl> wrote:
> On 2 Mar 2001, Krzysztof Oledzki wrote:

> Witaj

> Nie wiem czy Krzys nie umie czytac lub ma slaba pamiec?
Krzys umie czytac i Krzys nie ma slabej pamieci. Krzysia jedynie
ubolewa nad faktem ze Polska po raz kolejny nie potrafi chronic
swoich wlasnosci, drogi Witoldzie :)

> Pisane bylo kiedys
> ze NASK rejestruje TAKIE domeny *TYLKO* i wylacznie dla firm ktore maja do
> tego uprawnienia np. tak sie nazywaja (mamy na to odp. dokumenty).
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hm.. nigdzie nie kwestionowalem ze zerejestrowaliscie ta domene bez
odpowiednich dokumentow. Jestem nawet przekonany ze od kiedy
wprowadziliscie wymog przesylania formularzy faxem, macie stosowne
dokumenty na kazda domene :) Nie o to jednak chodzi...

> Nie zamierzam tlumaczyc jak po raz setny: jesli czegos nie wiem - nie
> odzywam sie. (Mirecki napisal to kiedys bardziej doslownie ;))
I nikt od Ciebie tego nie wymaga. Jednak zenujacy jest fakt ze
ktos kto szuka informacji o Polsce pod adresem, gdzie sie
powinny wlasnie te informacje znalezc, moze zobaczyc piekna,
pusta strone :(

Nawet dla mnie nie jest oczywisty adres www.polska.pl jako
adres do szukania informacji o Polsce (duzo lepszy bylby
wlasnie www.pl) ale juz dla kogos z poza Polski to musi
to byc bezsens :)

I wlasnie piszac to co napisalem wyrazalem swoj zal do NASKU
ze nie odmowil (a uwazam ze powinien) zarejestrowania tej domeny.
Niepotrzebnie potraktowales moja uwaga tak osobiscie i niepotrzebie
odpisales na moj post w tonie starjacym sie mnie obrazic. Rozumiem
ze sprawa tych domen wywoluje w NASKU wiele emocji, jednak kierowanie
zlosliwych uwag w kierunku osob, ktore, tak jak ja, zwracaja uwage na
ten problem, mija sie z celem.

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki