Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 12:25:02 MET

On Fri, 2 Mar 2001 16:19:22 +0100, Krzysztof Czuma <czuma_at_Elektron.pl>
wrote:

>W charakterze krotkiego komentarza informuje, ze tresc wypowiedzi
>p.Nideckiego bedzie weryfikowana na drodze postepowania sadowego z naszego
>powodztwa.

....czego wynik i tak precedensem nazwac nie moge, szkoda tylko czasu
na sprawy sadowe, bo na nich tylko prawnicy zarabiaja, a ludzie czas
traca, a czas to pieniadz...

>Elektron Sp. z o.o. nigdy nie byla pozwana przez zadnego pracownika ani
>wspolpracownika.

.....szkoda, ale zawsze musi byc ten pierwszy raz :-)

> Ubocznym i - niestety - koniecznym skutkiem prowadzenia
>dzialalnosci gospodarczej jest wdawanie sie w sytuacje sporne albowiem
>ludzi nieuczciwych nie brakuje na swiecie.

tutaj niestety racja, odnosnie nieuzciwych ludzi

> Totez oczywiscie zdarzalo nam
>sie uczestniczyc w sporach sadowych i _nigdy_ takiego sporu nie
>przegralismy.

...zawsze musi byc ten pierwszy raz :-)

Mialem okazje poznac Tonida kilkanascie jak nie kilkadziesiat miesiecy
temu, przy okazji mojej wspolpracy z Magazynem WWW. Ten czlowiek sporo
mi w tym pomogl (byl to w zasadzie moj debiut w tego typu
dzialalnosci), gdyby nie on to prawdopodobnie nic bym tam nie zrobil.

O co jak o co, ale etykiety "Nieuczciwy" to ja bym ToNid-owi nie
przykleil, potrafil wielokrotnie mi doradzic, pomimo ze robic tego
wcale nie musial.

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |