Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 23:34:25 MET

In article
<Pine.GSO.4.31.0103051038420.29005-100000_at_amber.Elektron.pl>, Krzysztof
Czuma <czuma_at_Elektron.pl> wrote:

> Pytanie opiera sie na presupozycji, jakoby informacje p.Nideckiego byly
> prawdziwe. Czemu - po raz kolejny - zaprzeczam.

Dzis Bartek Latos (domena www.latos.com.pl) zostal zaproszony przez K.C.
na rozmowe. Z rozmowy wynikalo ze 'warunki byly ogolnie znane' i dlatego
Elektron zarejestrowal bez informowania klienta domene na siebie, kazac
klientowi (pod grozba konsekwencji prawnych) placic za nia rachunki.
Latos nadal czeka na oddanie domeny, jesli nie zostanie oddana, sprawa
zostanie skierowana do sadu.

Informacje podane przeze mnie sa prawdziwe. Wystarczy przeczytac
regulamin i umowy na stronie www.elektron.ltd.pl (nie sa podane zadne
informacje, ze domena jest rejestrowana na firme Elektron) i zadzwonic
do NASK-u by dowiedziec sie kto jest wlascicielem domen m.in.
tonid.com.pl, latos.com.pl, akwarium.com.pl.

Dzis dowiedzialem sie tez, ze wlasciciel domeny akwarium.com.pl takze
bedzie kierowal sprawe do sadu w razie nie oddania domeny polubownie.

> Przy okazji wyjasnie, ze z dwoch powodow nie moge brac udzialu w dyskusji
> na grupach newsowych, ktore z takim zaangazowaniem organizuje p.Nidecki:
>
> 1. Z p.Nideckim spotkamy sie przed sadem z naszego powodztwa. Nie lezy
> wiec w interesie naszej firmy przedwczesne prezentowanie wszystkich
> faktow i calego naszego stanowiska.

Spotkamy sie wiec w sadzie co najmniej kilka razy - takze w sprawie z
mojego powodztwa oraz bede z checia wystepowal jako swiadek w co
najmniej 3 lub 4 innych sprawach o zalegle wynagrodzenia oraz
zagarniecie domen.

> 2. Z wzgledu na niedostatek czasu nie jestem w stanie czytac wszystkich
> grup i wygenerowac nawet 1% liczby mail'i wysylanych przez
> p.Nideckiego.

... a takze odpowiadac na maile klientow oraz maile od bylych
pracownikow i wspolpracownikow ktorzy nie otrzymali zaplaty za swoja
prace.

> PS. Zachowanie p.Nideckiego polecam uwadze jego przyszlych potencjalnych
> pracodawcow.

A ja zachowanie K.C. polecam uwadze jego przyszlych potencjalnych
klientow oraz obecnych klientow. O moich pracodawcow radze sie nie
martwic, z uczciwymi utrzymuje do dzis stosunki przyjacielskie. Z
oszustami ktorzy nie placa za wykonana prace i zagarniaja czyjes mienie
bede walczyl wszelkimi mozliwymi drogami.

PS prosze bardzo pilnie sledzic Puls Biznesu ;>.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net