Re: Co sie dzieje z REV DNS w TPNET?

Autor: Marek (markwater_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 16:02:43 MET

Użytkownik "Tomasz Tomkowiak" <crevman_at_link.pl> napisał w wiadomości

> Ok. Teraz ja mam pytanie - jakie sa szanse na zmiane revDNSu
> dla SDI - czy to komus sie udalo wogole - w jakikolwiek spoob?

Zacytuję informacje zawarte w Klubie HiS-a (mam nadzieje ze Autor mi to
wybaczy ;-) ):

Czy można zmienić sobie revDNS w HISie ?

Odpowiedź TPSA od dns_at_tpsa.pl :

Wszystkie SDI będą miały standardowe wpisy w domenie prostej i odwrotnej
1 IN PTR pa1.miasto.sdi.tpnet.pl.
itp.
Nie będzie możliwa wymiana takiego rekordu na rekord
1 IN PTR www.firma.pl.
itp.
Natomiast nikt nie broni aby w domenie prostej firma.miasto.pl klient wpisał
sobie:
www IN CNAME pa1.miasto.sdi.tpnet.pl.
co w efekcie zapewni klientowi działanie wszystkich usług.
TP S.A nie prowadzi serwera primary dla takiej domeny ani tez
bezpłatnego serwera secondary dla niej.