Pytanie do guru od DNS-ow

Autor: Maciej Bebenek (maciej_at_XXX.komorka.org)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 01:26:17 MET

Problem jest nastepujacy:

1. mam rejestracje domeny w .com
2. dwa dni temu zmienilem delegacje name serwerow z rejestratora na "free"
granitecanyon.com ( z pewnych przyczyn jak na razie nie moge trzymac DNSow
gdzie indziej)
3. odczekalem czas jakis na "propagacje"
4. juz wczoraj wiekszosc dostepnych mi serwerow DNS pokazywala moje wpisy
prawidlowo (oprocz dnsX.tpsa.pl)
5. Dzis dnsX.tpsa.pl pokazala mi .... liste serwerow root !!! (od
A.GTLD-SERVERS.NET do zet

6. Wedlug mnie to znaczy, ze :
a. albo ignoruje dane z dnsX.granitecanyon.com
b. albo nie wiem co

Jakies sugestie???

Pozdrawiam,

Maciej