Re: SDI - plusy i minusy

Autor: Antoni Lapinski (lapinski_at_xs4all.nl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 20:03:36 MET

Jacek Popławski wrote:

> mam podobnie, nie wiem jak francja, za to niemcy raczej w normie...

Polaczaenie z Holandia, w obie strony, rowniez bardzo zle. To idzie wszystko
poprzez router Teleglobe we Frankfurcie. TPSA, wedlug ludzi z Teleglobe, nie chce
zwiekszyc przepustowosci lacza. Regularnie sa straty rzedu 50%. Dzisiaj rano
100% czyli zadnej zupelnie lacznosci do sdi.tpnet.pl. Wyglada na to ze Chello ma
lepsze polaczenia do Polski.
Antek