Re: Server news dla Amerykanina

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 18:13:58 MET

Jacek Zapala zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

>Czyzbys czytal newsy z news.onet.pl a wysylal przez news.vo.lu?
>Czemu?

Z news.onet.pl probowalem korzystac zeby sciagnac pl.comp.www.server-side ktorej na news.pt.lu
niestety niema. niestety jesli widze ze posty sciagaja sie w zabojczym tempie 2 sztuki za minute to
chyba nie jest to najlepszym rozwiazaniem

--
 [marek.pierog]   mailto:usenet_at_marcoos.net
 http://irc.iq.pl http://providers.pl