Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Anna Sikora (fruzia_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 07:39:35 MET

"Krzysztof Kiełczewski (z domu)" <krzysiekkielczewski_at_poland.com> napisał w
wiadomości

> Witam!
>
> Mi to się wydawało, że do providera to raczej IP jest przypisane, a
> nie nazwa domeny.

Dobry provider potrafi tymczasowo wyroutowac stare ip klienta np.
w oczekiwaniu na zmiane delegacji domeny i nie robi hecy z tego
tytulu (np. przez tunel) - oczywiscie jesli klient jest rzetelny nie zalega
z platnosciami.

Pawel/