Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersmietnik.plukwa.net)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 01:19:26 MET

On 3 Mar 2001 22:26:37 GMT, darecki_at_wytnij.sobie.to
<darecki_at_wytnij.sobie.to> wrote:

>Nie, jesli ty napiszesz do kogos w Radomiu, to on moze napisac do ciebie.
>W pewnych sytuacjach (np. przed swietami) wypada zeby napisal.

 <0.03PLN>

 Wiesz, jak wyglądają życzenia od obcych osób? Nie wiem, jak
 Ty, ale ja nie odbieram takowych jako szczere... A
 zwłaszcza od jakiejś firmy. Pozostań może lepiej przy
 wysyłaniu życzeń wyłącznie do bliskich.

 </0.03PLN>

 Pozdrawiam.

robert rędziak ::: my personal opinions ::: rekin.plukwa.net
,,Na początku był /dev. I przyszedł Root, i spojrzał na
/dev, i stworzył /bin. I zobaczył, że /bin było dobre. Więc
stworzył jescze /usr/ucb i Bonika Kujanego. I spojrzał na
swe dzieło, i gorzko zapłakał.''
		   -- Lech Szychowski na pl.comp.os.advocacy