Re: SDI - plusy i minusy

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 22:43:37 MET

Gwidon S. Naskrent wrote:

>Ty chyba masz gorączkę? Bo smileya nie widzę.

ja tam z tobą nie rozmawiam, kiedyś na sdi narzekałeś, a teraz już 3 razy nie
chciałeś mi odpowiedzieć, dlaczego teraz używasz ;)
a smileya nie ma - im więcej ludzi polezie na irc tym szybciej newsy będą się
ściągać

--
They'll take your diamonds, and then give you steel
You'll be caught in the middle of the madness