Re: SDI - plusy i minusy

Autor: Marcin Hyła (cinek_at_rowery.org.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 15:13:33 MET

Marek wrote:
> Zza Wielkiej Wody jakoś jeszcze idzie, najgorzej jest z
> Goerlitz, czyli Europy Szeroko Rozumianej.

No niekoniecznie - niektóre amerykańskie serwery są praktycznie
niedostępne.

> Z Polski natomiast jest ok.

Z małymy wyjątkami. Np. w Krakowie transfer z cyfronetu via TPSA czy
SDI jest dosc humorystyczny...

> Podsumowując - urządzonko jest naprawdę w porządku. A łącze
> Polpaka z zagranicą może kiedyś tam zostanie "poszerzone".

Mhm. W ogóle jakas rekonfiguracja by się przydała, lepsze ruterki i
wtedy pelny luz. Aha - zauważyłem, że SDI samo z siebie miewa pady,
cos się psci po stronie TPSA, połaczenie się wiesza itp. Jakos raz na
miesiąc się zdarzyło mi dotychczas, ale ponoć gdzie indziej też tak
jest.

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl