Re: SDI - plusy i minusy

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 10:46:36 MET

Pączuś wrote:
>Myślę na kupnem SDI-ka. Nie jestem jednak pewien. Napiszcie coś o tym. Z
>góry dziękuje.

plusy:
- fajna czarna skrzynka z czerwonymi lampkami
- zrezygnujesz z news na korzyść irca (mniejszy ruch, szybsze działanie
  polskich serwerów news)
- pada rzadziej, od news.icm.edu.pl, news.tpi.pl i news.task.gda.pl razem
  wziętych
- możesz znacznie szybciej ściągnąć rzeczy, których przez modem nie ściągałbyś
  w ogóle
minusy:
- musisz raz w miesiącu znaleźć na ulicy 160zł, lub znaleźć sąsiadów, którzy
  będą płacić za ciebie, a używać, gdy nie będzie cię w domu
- gdy gadasz na ircu z kimś wyjątkowo nudnym, to nie możesz powiedzieć "muszę
  iść, bo rachunki", lecz "muszę iść bo nudno"
- musisz kupić większy dysk i nagrywarkę
- kłopoty ze snem (spać, czy siedzieć, oto jest pytanie...)

Jak widzisz plusów i minusów jest mniej więcej tyle samo, dlatego każdy
musi je rozważyć sam, w domowym zaciszu.

--
I think about closing the door
And lately I think of it more