Re: serwery grup

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 23:48:19 MET

On 02 Mar 2001, <steppen_wolf_at_poczta.onet.pl> wrote in message
<678d.00000000.3a9f5224_at_newsgate.onet.pl>:

> Niech mi ktoś pod powie jaki adres serwera grupy mogę wpisać do Outlooka???
> Niestety przy wpisaniu serwera TP dostaje komunikat : dostęp zabroniony !?

Skoro masz konto na Onecie, to wpisz po prostu news.onet.pl, ale
Lepiej nie wpisywać tego do Outlooka, a np. do Hamstera. Tak będzie
Rozsądniej. Do Outlooka natomiast wpiszesz localhost, chociaż też
Niekoniecznie - można użyć czegoś i fajniejszego, i lepszego.

Poszukaj sobie czegoś w porównaniu czytników <http:www.czytniki.w.pl>.
Lista jest raczej krótka, ale da się wyłuskać jakąś perełkę. ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas_at_post.pl